• شنبه ٢٨ بهمن ١٤٠٢-١٤:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٥٩
صادقی در بیست و یکمین جلسه شورای شهرستان تهران:

تهران به سازمانی برای صیانت از حریم نیاز دارد/ بازگشت ۱۰ هکتار از اراضی تصرف شده به منابع طبیعی

رئیس شورای شهرستان تهران ضمن اعلام بازگشت ۱۰ هکتار از اراضی تصرف شده شهرستان تهران به منابع طبیعی، اظهار داشت: تهران به عنوان پایتخت کشور اسلامی ایران نیاز به یک سازمان برای صیانت از حریم دارد. صیانت از حریم شهر تهران، بر عهده شهرداری تهران گذاشته شده است و مدیریت شهری باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، بیست و یکمین جلسه شورای شهرستان تهران با حضور احمد صادقی، رئیس شورای شهرستان تهران؛ عبدالرضا آشوب، نائب رئیس شورا؛ حمیدرضا کروبی، منشی شورا و سيد ابوالفضل میررفیع سخنگوی شورای شهرستان تهران در ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
رئیس شورای شهرستان تهران با تبریک ماه شعبان و پیش رو بودن ماه  پر فضیلت رمضان تصریح کرد: یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ روز بزرگ و سرنوشت ساز برای آحاد جامعه اسلامی ایران است و با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تمام نقشه های شوم دشمن را باطل و برای پیشرفت و آبادانی  ایران عزیز بتوانیم اصله ترین ها را انتخاب کنیم.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه صیانت از حریم شهر تهران به شهرداری تهران واگذار شده است؛ اظهار داشت: حریم شهر تهران بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید سازمانی برای صیانت از حریم داشته باشیم و برگشت ۱۰ هکتار از اراضی تصرف شده شهرستان تهران، به منابع طبیعی بسیار ارزشمند و برای جلوگیری از تصرفات منابع طبیعی و ملی دستگاه‌های دخیل اهتمام جدی داشته باشند.
صادقی در پایان اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان تهران به اجرا درآمده است. باید در شهرستان تهران به سمت درآمد های پایدار برویم و سرانه های فرهنگی و خدمات عمومی را  ارتقاء دهیم تا بتوانیم به سطح رضایتمندی مطلوبی برسیم.  
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: